Välkommen till IT Gårdens kundtjänst

Vad kan vi hjälpa dig med?

Dela ditt skrivbord

Kundportal

Webshop

Vanliga frågor

Följ den unika ärendelänk ni fick i autosvarsmailet när ni skapade ert ärende så kan   ni följa ärendets utveckling och status.

Kontrollera er nätverkskoppling, antingen så att er nätverkskabel är ansluten eller att ni är ansluten till ett trådlöst nätverk

Kontrollera så att kablarna sitter anslutna ordentligt. Dra gärna ut dem och sätt i dem igen och se om det hjälper er att lösa problemet.

En vanlig lösning på detta är att logga ut ordentligt istället för att stänga ner/kryssa fjärrskrivbordsfönstret vid avslut

Om ni har problem som inte löst sig av ovanstående tips så testa gärna att starta om er dator då det också kan vara en lösning på problemen.

Ställ en fråga

[contact-form-7 404 "Not Found"]